torsdag 10. mars 2011

Peace !!


Her kommer ett rent reklameinnlegg !!
(Du er advart.. igjen!)
Frk. Wickstrøm selger herlige Becksøndergaard skjerf i butikken sin på Heimdal utenfor Trondheim. Og i dag fikk hun inn disse H E R L I G H E T E N E !!


Med peacetegn !!
Akk o ve..
Jeg tror jeg fikk litt hjerteflimmer akkurat i det jeg så disse.

Disse koster 700,-
Og om du tar kontakt med Frk. Wickstrøm
sender hun fraktfritt.
Er jo ikke alle som bor i nydelige trøndelag..

Go`natt godtfolk !!


PST ! Ingen sponsing her heller.. er bare rett å slett betatt !!

1 kommentar:

  1. Dei var lekre ja!
    Litt dyre da, og med skjerfproduksjonen min, så e det vel best at eg prøve å holda meg litt i skinnet :o)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails