fredag 4. februar 2011

A Sad Face

var det jeg googla i dag. Ser du den skjelvende underleppa under her ? Og tåren i øyekroken ? De er mine ...


det har seg altså slik at min trofaste symaskin har lagt inn årene..
den vil simpelthen ikke mer!
Jeg har strøket og vasket, renset og oljet, godsnakket og tryglet...
... and it`s OVER !!

Ti nød kan jeg mulig presse ut en eller annen rettsøm i ny å ne,
men med mine prosjekter og ideer;
trenger jeg en ny følgesvenn..
Men hvem er den utkårende ?? Og hvor finner jeg den ??
Og viktigst av alt, hva koster den ??

Jeg frykter at Chattèm må finne andre løsninger noen måneder ;
bursdagen min er ikke før i september.
Sukk... What comes next ?? Det er det ingen som vet.. men fortsettelse følger!

Forhåpentligvis...

3 kommentarer:

  1. Kriiise!
    Håpar du får orden på symaskin-situasjonen fort fort!

    Ha ei god helg!, og så snakkast vi i neste veke :-)

    SvarSlett
  2. Uff, så kjedelig! Her er symaskinen og i streik, men jeg håper det lar seg fikse. Føler med deg... Heldigvis kjøpte jeg symaskin til veslesnuppa til jul, så jeg kan jo bruke den i nødsfall - selv om det er en barnesymaskin.

    Symaskiner.no har godt utvalg til greie priser ihvertfall:-) Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det høres ikke noe bra ut, hvertfall når du har det talentet du har. Lykke til med valget av ny:)

    Satser på at Starbucks kommer til Trondheim og KR.sand:)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails