torsdag 10. februar 2011

Give Away !!

... til bilen din !!!

(Ironiskt nok kunne vi faktisk trengt den selv akkurat nå,
men det får forsikringsselskapet ta seg av.)




Nettbutikken JCT Bil & Motor gir bort ett gavekort på 200 kr til en heldig vinner.
På nettsidene deres kan du kjøpe ALT av tilbehør til bilen din.

For å delta i trekningen gjør du som følger ;

Trykk LIKER på JCT`s side på Facebook. Dette gir ett lodd.

Vil du ha ett ekstra lodd i trekningen trykker du LIKER på Chattèms Facebookside.
Kommenter i feltet under her hvor mange lodd du tar.

Førstepremien er som sagt ett gavekort på 200 kr fra JCT Bil & Motor,
trøstepremien er ett Chattèmprodukt ;)

Trekningen skjer tirsdag 1. mars !!


8 kommentarer:

  1. Det står til mannfolka, men vi har no bila vi damer å...:) Jeg liker JCT og Chatt`em så jeg tar to lodd. Takk takk , så krysser jeg fingrene!

    SvarSlett
  2. gjort e gjort, "ælg å ku" ;)

    SvarSlett
  3. Da har jeg tatt 2 lodd :)

    SvarSlett
  4. Jeg er med! Likte Chattèm fra før av, men nå liker jeg også JCT, dermed 1 lodd :)

    SvarSlett
  5. Liker Chattèm fra før, og liker nå JCT, 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  6. Jeg er med!! Dritkult om jeg kunna stacha opp nybilen etter at jeg ble "tvunget" til å selge min superfine Polo med rosa plysjterninger til fordel for en familiebil med plass til bikkje og baby:)
    Liker på FB og jeg :)

    SvarSlett
  7. hei hei. jeg blir gjerne med. Vår lille nissan micra trenger å piffes opp litt.. he he. trenger i grunn ny vindusvisker bak som vi ikke har hatt på flere år...
    hilsen Wenche

    SvarSlett
  8. Tar to :) Trengs virkelig!!


    Hilsen Trine Evensen.

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails