lørdag 26. februar 2011

Alfabet

A - Anders
Hva jeg skulle gjort uten han nå.. den aaaaner jeg ikke !!

B - Brist
Det var det jeg gjorde forrige lørdag.. brista tåa.. takk for deeet !!

C - Carolina
Min svenske prinsesse & gutta har vært på besøk i trøndelag.. Glede!

D - Dame
Denne dama trenger sårt en rygg - og nakkemassasje.. Jeg fugerer ikke!

E - Endelig
ser jeg håp om vår !

F - Ferie
- vi leeengter ! 2 uker på Kreta i juni ..

G - Glede
Hver dag med mine småtroll er en sann glede. Kaffe finnes det også ;)

H - Hell
Har jeg hatt myye av i det siste.. ironisk nok!

I - Ingenting
i verden måler seg med gutta mine <3

J -Jakten
på herlige bruktfunn er G Ø Y ! 

K - Kjærlighet
.. barna fyller hjertet mitt til randen hver dag!

L - Latter
Den beste medisinen mot.. ja, alt!

M - Maling
Har noen planer og ideer i hodet ang dette.. og de vil uuuut!

N - Nattesøvn
Ikke eksisterende !!

O - Oh no
Enda en regning.. Februar & mars er I L L E !

P - Planer
 Masse planer ang. ett spesielt prosjekt.. vi krysser fingrer!

Q - Question
Jeg venter fortsatt i spenning..

R - Rettsøm
Den eneste sømmen som tidvis fungerer på symaskina mi.. om jeg er kjærlig..  og heldig!

S - Sykdom
Det ene har avløst den andre.. vi har vekslet på å være syke i dette huset i snart 2 måneder..

T - Tid
Tiden raaser avgårde.. bare 2 mnd igjen av min mammapermisjon. Sukk ..

U - Utrent
Jeg var så godt i gang.. men så ble gutta syke, jeg brista tåa, så fikk jeg influensa.. Jisses!

V - Venner
Alltid noe av det beste man fyller dagene med.

W - Winner
Heia Norge !!

X - Xtra energi
- ja takk !!

Y - Yes
Noen ganger ordner det seg bare ;)

Z - Zzzzzzzz 
(needs no further explanation)

Æ - Æ !
Æ e sliten æ..

Ø - Ønsker
Ønsker om lysere dager..

Å - Åååå !!
som jeg D I G G E R helg !!


( Bilde fra Google )

K L E M,

1 kommentar:

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails