fredag 14. januar 2011

Poladroid

Jeg synes det er sååååå fint & kult med Polaroid bilder..
har ønsket meg ett sånt kamera lenge!
Og nå har jeg funnet er erstatning for "the real deal".
 Nemlig www.poladroid.net !!
Denne funksjonen laster du ned på pc`n din ;
 også er det bare å dra inn bilder og vente til de blir ferdige ;)

Ekstra kult er det at programmet legger seg som ett polaroid kamera på skrivebordet ; og du ser at bilde kommer fram litt etter litt ; akkurat slik det hadde gjort om du hadde tatt bilde med ett ordentlig polaroid kamera.. Pretty Cool !!

Her kommer en liten knippe bilder jeg har lekt meg litt med siste dagene ;


Mammas lille Linus


Mammas 2 prinser ; Sebastian & Linus


Linus & Tippamor


GuttaBoys & Mor Berit


Tante Viviann holder Linus på dåpsdagen
Den stolte mammaen står ved siden av :)

Lett program å laste ned , og veeeldig gøy !!
Try it :)

1 kommentar:

  1. Så kult det ble... digger slike polaroid-bilder;))
    Husker vi hadde et slikt da jeg var 10-12 år... hmmm... lurer på hvor det er?

    Dette skal jeg teste ut, takk for tips;)

    Og artig at du ville bli med på min give-away, lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails