torsdag 30. desember 2010

Året som gikk ..

Da var mitt aller første bloggår over ; og for ett år det har vært ! Herlige tider.. Her kommer en liten samling bilder fra 2010.. så får vi vente å se hva 2011 bringer :)

JANUAR





FEBRUAR






MARS






APRIL








MAI






JUNI








JULI










AUGUST








SEPTEMBER








OKTOBER






NOVEMBER






DESEMBER






Takk for ett flott år til kjente og kjære,
og til alle dere flotte mennesker som er innom oss og ser litt !!
Håper dere følger oss neste år også.


GODT NYTT ÅR !!!


6 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg og dine alt det beste for 2011.

    Klem

    SvarSlett
  2. Moro med bilder! :D

    Og du.. Hva koster siklesmekkene dine? :) Jonah ønsker seg nemlig en Chattémsmekke. ;)

    SvarSlett
  3. Hei Susanne :)
    De koster 55,- pr stk !! Bare si fra du, så skal vi få ordna det vettu :)

    Og Godt Nytt År til dere begge !!
    Gleder meg til å følge dere på bloggene i det nye året :)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Kan jeg bestille tre stk.? :) Er det mulig å få fleecestoff på baksiden? Jonah sikler så seriøst mye at alt er gjennomvått etter 5 min. Jeg bytter smekker en gang i halvtimen. Er ikke tull engang. :P
    Hvilke stoffer/farger har du? :)

    SvarSlett
  5. Hei igjen.. 3 stk er Ok ja :) Skal sende deg mms med bilde av stoffene jeg har. Liker best å bruke jersey/interlock på utsiden, og polarfleece på baksiden ; noe annet føler jeg ikke det er vits i egentlig..

    ;) ;)

    SvarSlett
  6. Høres helt glitrende ut! :) GLeder meg! Hvis du tilfeldigvis har noe giraffgreier, er vi mektig interessert. :P

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails