onsdag 10. november 2010

Vaaarme !!

I den kulda som er kommet, og med sykt barn og rennende neser ; bestilte vi oss i dag tur til VARMEN !! Men det er lenge til da... ;) Familien til gubben har fabla i flere år om å dra til Syden hele gjengen, og sommeren 2011 skal det realiseres. Da setter vi kursen mot Platanias, Kreta og inlosjerer oss 3 familier på Sun Family Troulakis Village. Sweet.. Dette blir vår 3. tur til Platanias ; og jeg må si at jeg trolig velger noe annet neste gang. Vi har på en måte sett alt nå snart.. Men denen gangen skal vi være i 14 dager ; så da blir det nok litt mer aktiviteter, og en tur eller 3 til Chania. Tidligere har vi bare vært 1 uke ; og da ligger vi mye pal i SOLEN ( les ; JEG ligger pal... Gutta har ikke tålmodighet!)

Så nå skal jeg varme meg på DETTE herlige synet noen måneder ; og bare leeengte !!


Bildet lånt fra http://www.ving.no/


 

1 kommentar:

  1. Jeg er i grunn temmelig misunnelig! Jeg vil og!
    Kos deg masse i varmen! Det er godt å ha noe man kan glede seg til. :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails