lørdag 4. september 2010

Its my birthday !!

Wii.. Jeg har bursdag i dag! I dag ble jeg 28 år gammel gitt. Og dagen ble feiret ganske rolig her hjemme med gutta mine. Vi var en tur på Kttemsdagen og kjøpte spekemat, så trylleshow, gikk på loppemarked. Sebastian fiska i fiskedam og ridde på hest for aller første gang. Solen skinte, og Linus sov godt i vogna si. Vi spiste vårruller og kosa oss i solen.. Herli!
I går kveld hadde jeg besøk av min far og Antonie, lillesøster og kjæresten og min farmor fra Oslo. Veldig hyggelig !!

Jeg laga pizza til hele hurven, og serverte ostekake og brownies etterpå. Etegilde !! Hihihi...

Av farmor fikk jeg ett stilig kjede fra Acessorize, av pappa og Antonie fikk jeg penger til å bruke KUN på meg selv..altså ; ingen nye klær på barna her - ei heller melk og brød til husholdet! GLEDE




Kjedet fra farmor - stilig ?! Likte det veldig godt, og jeg kan ha det dobbelt slik som her,
eller bare hengende rett ned, enkelt.


Av Lillesøster og kjæresten fikk jeg bokstaver i stein, og en sort høstkåpe fra H&M! Fryd! Så nå er det omrokkert litt i billedhyllene i trappa..igjen!




S & L
Sebastian & Linus




Ellers hadde jeg en minifeiring med Camilla & Inghild på torsdag kveld, og av de fikk jeg 2 x gavekort på 200,- hos H&M ; Mama Needs Some New Clothes !!
Snille jentene..
Av mannen min har jeg tidligere fått en trenchcoat fra H&M i grått ; kjærleik!
Og hva morgendagen bringer aner ingen... da skal vi nemlig på utsalg av BZR Bruuns Bazaar klær og ass. hos Castell a/s. Det gledes.. Kanskje mamsen får noen nye klær ??
Jeg gleder meg i hvertfall til å sette fingrene i noen skikkelige kvalitetsplagg !!
Spesielt etter å ha vasset rundt i mammklær de siste månedene..



Nå er det fødselsdagsmiddag hos oss ; svinekjøtt med diverse mums og fløtegratinerte poteter! Ah !! Ønsker deg og dine en flott lørdagskveld :D
Klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails