mandag 6. september 2010

Bzr Bruuns Bazaar

Var på utsalg av Bzr Bruuns Bazaar klær i går kveld.. Svigerinna til Antonie som var ansvarlig, og de solgte ut klærne til halv pris ! Lykke ! Jeg dro med meg alle 3 gutta og hadde tenkt å gå å se litt.. Det hele skulle starte kl 17, og vi var på vei nedover da jeg fikk melding av min far kl 17:07 : "Hola! Spørs om det blir igjen nå klær... Her e det Texas...!"
And so it was.. Kom inn på lokalet og der var det K A O S ! Folk småjogga langs klesstativene ; dro med seg alt i sin størrelse og okkuperte ett hjørne for å prøve.. Anders gikk seg en runde for å se på herreklær etter en "liten" oppmuntring fra meg ; mens jeg ammet Linus.. Der var det litt mindre "trykk", kan man si... Og han endte opp med en knallstilig frakk til vinteren og finbruk, og en herlig genser!
Etter som stormen ga seg gikk jeg en runde og plukket som alle andre ; og prøvde.. endte opp med en tnika i røde og svarte farger, vhals og lommer i siden, og en kul tights. Satt å skulle betale da Antonie kom å ba meg prøve en skinnjakke hun hadde kjøpt seg også..
PANG!
I was in looooove !!

Jakka hadde kosta 2000 kr og de solgte den til halv pris ; og jeg sa høyt at jeg kom til å bytte ut de andre klærne med den jakka i stedet ; for den måtte jeg ha !!
Men.. så har det seg slik..at jeg har verdens herligste pappa & stemor.. og de sa jeg kunne få skinnjakka i julegave !! Sweet Lord, Mama`s Happy.. Hadde det vært en uke tidligere, hadde jeg grått høylydt ; men jeg klarte å begrense det til en tåre eller ti i øyekroken!

Snille, snille...

Så nå sitter jeg faktisk i sofaen med skinnjakka på, nyyyter den herlige lukten og godfølelsen ; og stillheten. Linus sover søtt..etter en runde med dobbelt klesskift pga gulp.no vel og merke.. og jeg har bare kjørt egenpleie i dag. Så kanskje denne følelsen av LUKSUS og VELVÆRE sitter i noen ekstra dager..

Livebilder :

Forstår ikke hvorfor det øverste bildet ble så uklart...




Takk papsen & Antonie.. Me love you long time !! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails