søndag 30. mai 2010

Sammenslåingen..

... av Kreative Chattèm og Chattèm er påbegynt!
Som dere ser er Chattèm slettet, og denne bloggen vil endres til www.chattem.blogspot.com så fort domenet blir ledig igjen ; altså om 90 dager!! Til da er det fortatt www.kreativechattem.blogspot.com som er den riktige adressen ; og jeg har impotert alle innlegg fra Chattèm inn til denne bloggen..
Skjønte dere ?? Hehehe.. Skikkelig dårlig til å forklare jeg altså ; men.. Jeg har egentlig ikke nok tid eller nok ting i livet mitt til å skrive om til å fylle opp 2 blogger ; så da holder jeg på den første - og slår de sammen! Grunnen til at det var letter å slå Chattèm over til Kreative Chattèm er at det er her det er flest følgere.. Så får jeg bare endre adressen om noen måneder !!
Ellers har vi hatt en rooolig søndag ; jeg er fortsatt ikke helt 100 % enda etter forkjølelsen, gubben jobba i hele går og Sebastian har vært usedvanlig trøtt. Så vi har faktisk sovet på sofaen i dag alle 3.. og enda slokna lillemann i senga si kl 19.30, og jeg sitter her og gjesper..
Har vaska unna 3 maskiner med klær, så nå er det tomt i skittentøyskurva ; for en fryd! Funderer på å avslutte kvelden med ett par episoder fra Glee, og hjemmelaga pizzasnurrer.. Nam! Hørtes ut som en fin fin kveld egentlig..tror sannelig jeg skal ordne meg en stooor kopp te også. Appelsin te fra Søstrene Grene - den er herlig frisk og syrlig!
Ønsker dere alle en flott søndag kveld, og en fantastisk mandag når den tid kommer..
Klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails