tirsdag 11. mai 2010

...før du har tatt av deg lua!

Sydde min aller første lue i dag. Var på Stoff&Stil og tittet litt, og kom over en råstilig jersey stoff. Brunt med orange elefanter. Dette er farger som Sebastian kler godt, og jeg har lenge tenkt på å prøve meg på å sy en lue.. Så da ble det slik gitt!
Her er resultatet :






Ble ikke kjempefornøyd med resultatet, fikk anbefalt en søm av de på Stoff&Stil, men likte den ikke noe særlig. Sømmen spriker fort.. Men da veit jeg hva jeg skal gjøre neste gang !!

Lua passa godt, og Sebastian var meget fornøyd med sin nye lue og fikk være på hele veien hjem fra barnehagen..
Her kommer ett bilde av gullet mitt i lua si..

Oppskriften er hentet fra denne nettsiden.

1 kommentar:

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails