torsdag 22. april 2010

Har handlet til Lillebror..

.. men det er ikke mye! Har trålet butikker siste uken etter leiting på hentesett, noen søte klær til første ukene og noe helt spesielt siden vi har alt annet fra før.. Men finner INGENTING! *oppgitt*
Enten er jeg blitt mer kresen, ellers er det bare svada i butikkene for tiden.
Alt er enten lyyyyseblått og megababykosemoseoverdosesøtt.. ellers så er det dødningehoder og tullete ascessories som f.eks. hette på ALLE gensere, haler på heldraktene eller glidlås i ryggen. Jisses!! Hvor deilig er det å ligge på liksom ??
Jeg vil ha sterke, herlige farger og røffe mønster - litt retro, men ikke heeelcrazy!
Hva..? Kresen ? Jeg ? Hmm..

Etter en GOD del leting på nett fant jeg noen Hummel klær jeg bare MÅTTE ha.. og i dag fant jeg sannelig en søt liten siklesmekke med Barbapapa på Name It også. Score!!

Frykter at dette blir det siste jeg handler, om ikke jeg går amokk på ei nettside, eller kommer over noe annet. Kom gjerne med tips da...
Her er bilder av kuppene : så ser dere litt hva jeg er ute etter også ;)




2 kommentarer:

  1. Lindex i Munkegata i Trondheim har litt som e fint t guttebabya:-) Bedre utvalg enn på City syd. LiIle engel har også masse fint. Lykke t videre med graviditeten håpe du finn nå fint t dein lille:-)

    SvarSlett
  2. E meget spent hvem anonym e æ altså...
    Men takk for tipsan !! Lindex har alltid mye fint barnetøy :D Og takk for lykkeønskningan..

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails