tirsdag 23. mars 2010

Lillebror !!

.. i magen min bor det en lite prins !! Forrige uke var vi på ordinær UL, og der kunne jordmor se en vakker liten prins til - Jippiii !! Vi er SÅ glade, og Sebastian jakter allerede på det perfekte navnet.. Adrian og Tobias er nevnt, Didrik og Felix ble fort kassert av lillesjefen, og mamman og pappan har IKKE peiling. Bra det er LEEENGE til enda.

I går var jeg på enda en UL som forsøkskanin på nytt ULapparat - fiiine by me! Fikk ligge å se på prinsen min en hel time. Han viste fram ansiktet sitt og sugde på tommelen - fiiin! Sparket som en villmann og gjorde det ekstra vanskleig for jordmødrene, og ikke minst de stakkars tyske leverandørene som skulle overbevise jordmødrene om at denne maskina var bedre enn de andre.. Hihihi !! Lilleprinsen min får allerede folk til å svette litt.. Akkurat som storebror!! Hahaha.. :D

Vil du se bilde av mitt yndige barn ?? Selvfølgelig vil du det.. men om du forstår noe er vel ett annet spørsmål.. Here it goes !!



Her ligger prinsen med hendene opp til ansiktet, og føttene krøket opp. Søten..

Ultralyd 17. mars, Uke 18+5.

Profilbilde av ælsklingen min på UL 22. mars, Uke 19+2



Fun, fun, fun.. Eeelsker UL! Synes det er så herlig å ligge å se på at den lille sparker villmann i magen, mens jeg ser det på skjermen. Og det fasinerer meg like mye hver gang.. Livet er herlig!

1 kommentar:

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails