onsdag 20. januar 2010

Ikke mye som skjer, men..

Oj, nå er det lenge siden jeg har vært her inne... Dagene flyr avgårde og hverdagen krever sitt. Lett å glemme bloggeverden da. Har ikke skjedd så mye "skriveverdig" i løpet av januar - men vi har hatt en fantastisk juletrefest sist helg, med barnehagen til Sebastian. Jeg sitter i FaU, så det ble mer jobbing enn kos - men med så mye gode tilbakemeldinger og glade barn var det verdt det. Sebastian hadde emd seg papsen sin, Morfaren og BesteTrine. Lykkelig gutt!

Tøff har han blitt også, for han satt alene sammen de andre barna og så på at Paul Rocks hadde ballongshow for dem. For 6 måneder siden hadde han aldri sittet der alene, så tiden i barnehagen har virkelig gitt han litt mer mot !! Mammas gode løve..

Februar byr på lite, men siste helga i januar nå er det julebord med jobben til Anders på Røros - så det blir koselig. Alltid veldig morro og en flott gjeng. Ble forresten spurt om å holde takk for maten - tale den lørdagen på julebordet, men jeg er SÅ feig! Så jeg takka nei... Pysa!! Stivner heeelt foran så store forsamlinger, får noia.. Hallo, vi snakker hvertfall 120 pers her - jisses !!!
Forresten er det Rørosmartna i februar også, men vi får se.. litt usikker om jeg faktisk har arbeidhelg, så..Hadde vært koselig, da mormor kommer fra Stockholm den helga. Time Will Show !!

Jaja.. liten oppdatering da.. ikke så mye mer å komme med. Symaskina står stille den også vettu! Ha en flott dag alle sammen.. Until next time!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails