tirsdag 17. november 2009

Verdens beste Anders !!!

The love of my life.. I lunsjen i dag kom han hjem med gave til meg :
en LILLA iPod!
Min fantastiske mann hadde dårlig samvittighet for en bursdagsgave som ikke ble helt som den skulle - og kjøpte den til meg i lunsjen sin, og kom hjem med den til meg - innpakka og greier !! Wiii... Snille, snille.. Så nå sitter jeg å laster ned alle yndlingsalbumene mine på iPod`n, og gleder meg til husvask etter at Sebastian har lagt seg. Så skal jeg svinge meg rundt med moppen, sammen Lady GaGa, Veronica Maggio, Donkeyboy og soundtracket til Twilight :) Sweet..




Hva har du på iPod`en din? Og hvilken farge har du?

1 kommentar:

  1. HOI HOI! Snill kjærest du har da Mari :) Vi har en blå ipod nano 16GB :) Favoritten har i lange tider vært twilight soundtracket, funker knall mens man leser bøkene :) Eller blir det mya blandet :)

    Enjoy!!-

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails