onsdag 16. september 2009

Strikking one on one..


Er hos oldemor og mormor, og sammen har de nå lært meg å Strikke!! Woohoo! Endelig.. Legge opp,rett og vrang, størrelser på pinner og løst eller stramt! Regner med det blir noen panikksamtaler til sverige eller klæbuveien - men morsomt er det! Nå hiver jeg og mormor oss på bussen til byen,skal handle garn. ;) er nemlig noen som får mariStrikket julegave i år gitt!! Etterpå er det tilbake til oldemor på fårikål.. Sweet! Beste fridagen på lenge!

4 kommentarer:

  1. Hehe...ønsker meg et par sokker i brunt jeg da...thihihi.

    SvarSlett
  2. Sokker mamma ??!! Du har no trua... :S

    SvarSlett
  3. Du er nå lagt til på min nye hobbyblogg som inspirasjonskilde.
    Håper det er OK for deg :)

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails