mandag 14. september 2009

Åtte.. Birger åtte !

Gjett hvor jeg har vært i dag? Hehehe.. Jeg ble med mormor og oldemor på Bingo etter en rask runde shopping i byen. 50,- POFF! Men MYE morro og spenning for de 50,- altså.. det skal sies! Satt igjen med ett tall flere ganger..argh! Men ingen av oss vant da - skøy likevel! Tror jeg helt ærlig kan si at jeg var den eneste under 60 år..

Fant meg endelig en cardigan jeg likte på Gina Tricot, grå strikket med knyting i midja. Herlig.. 199,- er overkommelig altså! <3 Vi liker Gina Tricot <3 Mormor kjøpte like gjerne en makan.. Etter middag dro jeg og gutta ut en tur, handle litt. Sebastian tok med seg pengboka si med hardt oppsparte penger på Ekstra Leker, og fant seg en sparkesykkel !! Suksess !! Sykkelen kosta 399,- og gutten vrengte pengboka på disken til dama. Når hun hadde tatt de opp så sier han så: "No kan æ få dem tebake igjen.." Hahaha...:D Stakkars vennen, SÅ vanskelig å forstå at de pengene nå er borte, og at han må starte på nytt igjen. Men synes også det er viktig at han lærer seg at ting koster, og at det ikke bare er å kjøpe bestandig. Flinke gutten min !!


Nå er det sying på gang, mens gubben skal å stemme & spille fotball. Spørs om Sebastian tar med seg sparkesykkelen i senga i natt.. Hehehe ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails