lørdag 13. juni 2009

UTFORDRINGEN !!

Fikk meg en utfordring av Eline - som hadde skrevet den flotte historien i bloggen sin, om det å være jordmor. So..here it goes!

Hva er du opptatt av for tiden ??

Som vanlig er det mest min mann og lillegutt, men kjenner at syinga bare tar mer og mer tid, og at jeg virkelig koser meg med det!

Hva har du på deg i dag ??

Svart tunikakjole fra H&M, hvit tights fra Vero Moda og svarte og hvite farmor-strikkede ullsokker <3



Hva skal du spise til middag ??

Vi var hos min far og spiste middag i dag - TACO ! Yam-O !

Hva vil du gjerne lære deg ??

* å strikke
* ett språk
* spille gitar
* åpne ølen min med ei snusdåse ;)
* Teksten til sangen under her ->

Hva hører du på akkurat nå ??

Eric Hutchinson - Rock And Roll

Hva er ditt favorittvær ??

Sol, sol..strålende sol !!

Hav er ditt mest utfordrende mål akkurat nå ??

Hmm.. Det må vel være å finne en jobb jeg VIRKELIG trives i, og føler at jeg kan vokse i.

Hva synes du om personen som tagget(utfordret) deg ??

Kjenner henne ikke så godt, men ut i fra hva hun skriver er hun hjertevarm, omtenksom, innsiktsfull, intelligent og en omsorgsperson med indre ro..

Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det ha vært?

Hmm... med jobb og familien på slep ? Noen venner på lasset og lillesøster rett rundt hjørnet ?? HELLAS <3

Hva ville du gjerne hatt akkurat nå ??

En massasje !

Hva ville du gjerne blitt kvitt ??

Hybelkaninene..

Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt ??

Hmm.. jeg villet vandret i Oxford Street med min kjære, brukt noen pund på nye sko jeg absolutt ikke har plass til, svippa innom Kentucky Fried Chicken for lunsj, tatt en iskaffe på Starbucks & avslutta kvelden med We Will Rock You musikalen, hånd i hånd med kjære og en pint !!





Hvilket språk ville du lære ??

Spansk - I love it!

Hva ser du etter i en venn ??

Glede og humor, tillit og trygghet, varme og omtanke

Hvem vil du gjerne møte ??

Mitt ferske "tantebarn", født 12 juni 09.
Terje & Mittas lille prinsesse <3

Hva slags musikk liker du ??

Feelgood-musikk som regel, skikelig kjøre-bil-låter!
Men av og til er det deilig med en deppesang..en tenker-alt-for-mye-låt som legger seg tungt i magen!
Sånn som denne :
Dancing In The Dark - Jesse

Hva er favorittplagget i klesskapet ditt ??

Hmm.. En sebratunika fra H&M, "dongri"tights fra Cubus, svart skinnveske fra Mango & min svarte ballongjakke fra H&M.

Hva er drømmejobben ??

Usikker.. men håper den er der ute.

Har du noen favorittmodeller ??

Hmm.. Ja, si det.. Gravidmagen min var en temmelig fin modell altså !! ;)

Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på ??

Da hadde jeg brukt alt sammen på noen par herlige sommersko



Hva var det siste motebladet du leste ??

Hmm.. det er lenge siden det gitt. Leste BoNytt & ett gammelt Elle i pinsehelga da.

Hva er den siste CD`n du kjøpte ??

BOMKJØP - ingen cd for meg, beklager altså!
Men det var Alexander Rybak gitt.. :(

Hva hørte du på da du ble tagget ??

Om det var i går kveld, musikken de spilte på grillfesten
Om det var i natt, sambos tunge pust
Om det var i dag, vaskemaskina... ;)

Hva vil du akkurat nå ??

Holde rundt mannen min og sønnen min, og fortelle dem at jeg elsker dem så høyt, at det av og til faktisk gjør litt vondt....



Når jeg nå skal sende utfordringen videre vil jeg sende den til:

Camilla - fordi hun svarer alltid på slike ting, også er hun snuppa mi da!

Ann Kristin - fordi jeg skulle likt å visst litt mer om henne

Mamma Becka - Sveriges härligaste 3-barns mamma och bloggare!

Peace Out ;) !!

1 kommentar:

  1. Veldig morsomt at du tok utfrodringen! Kjekt å finne ut litt mer om deg :-D

    God helg videre!

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails