tirsdag 5. mai 2009

Slo meg plutselig!!

... at Sebastian blir 3 år i sommer !! Jikes.. :S Her er ett bilde av gullet mitt som baby..Bare en dag gammel! Åh, sweet memories !! Tiden går ufattelig fort - og selv om det er tidenes klisje - så stemmer det ! Hvor ble alle ukene av ??? Nå springer han rundt her i blinkende joggesko, spør etter Renati til håret sitt og velger ut klærne selv. Han elsker kjeks med brie, smoothies & pizza. Sier "Good Job, Baby" og har fått seg sykkel med støttehjul. I går slo det meg hardt i magen at livet er fantastisk :) Og at jeg er så heldig å ha masse fantastiske folk rundt meg, som bare vil meg godt og som jeg er oppriktig glad i <3 Takk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails