tirsdag 19. mai 2009

Grillings :)

Da har vi nettopp vært på Øya på grillings til syrran & Tomas. Jeay! Lillesøster hadde dekka på i bakhagen, tent lys og vi grilla kjøtt og kyllingspyd, spiste salat og tok en utepils i sola. Eller, jeg tok en coca cola da, noen måtte jo kjøre fam. Bellingmo Sagøy tilbake til Chattèm igjen ;)Sebastian sutret og ville ikke hjem igjen.. så han og Vivi gjorde en avtale om at han får være hos henne på torsdag, mens mamma jobber. Nøgd med den, begge to tror jeg.

Litt bilder fra grillings på Øya ;







Etter en dusj å litt kveldsmat, slokna lillegull rett etter kl 20 - det er SÅÅÅ deilig med slitne barn etter noen timer ute i sol og frisk luft! <3 Etter vi kom hjem var jeg ute å møtte AK for å gi henen vognposen jeg sydde til datra hennes, er meeeget spent på hva hun synes om den da..avventer tilbakemelding! ;) Thihihi..

Sooo.. fredag ja.. da er syrran 23 år! POW! Å da skal vi alle kle oss i RÅÅÅÅÅSA og feire litt på Øya ;) Damn, gleder meg.. Just so you know, we`ll be checking your underwear at the door ;) Lurer på om jeg skal kjøpe ei flaske skumpa..hører rykter om geleshots oxo, så.. Hallejula, hu mor skal få kjørt seg med "ungjentan".
Så, på torsdag må jeg en tur ut å handle etter noe smashing råååsa, og en flaske søøøt bubblis. Knis..

By the way.. just so you know.. Carolina är ett lite hjärtegryyyn !! <3

1 kommentar:

  1. Bare så du vet det... butikkene er stengt på torsdag ;)
    Fine bilder forresten.
    Klem fra Camilla

    SvarSlett

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails