lørdag 14. mars 2009

Tapas

Marte & Tom Erik kom på besøk i går kveld, og vi koste oss med Tapas.. Nam! Tacokjøttboller, kylling i pesto, aioli, marinerte champinjonger.. osv. Vi kan å kose oss vi altså.. Satt til nærmere midnatt, og da var det rett i seng etterpå. Sebastian våknet 06.30.. Sukk! Men papsen gikk å hentet han, også lå vi i sengen og koste litt til kl 08.00. Deeeilig lørdag morgen :) Godt å ikke stresse opp for å rekke barnehage og jobb.. Eeeelsker helg!! Skurrer litt i halsen i dag.. Må huske å kjøpe meg noe halstabletter og te etterpå, jeg NEKTER å bli syk !

Nettopp sjekket påsketurnusen min
også, den var lagt ut nå.. og det ser ut som det kan bli ei bra påske altså !! ;) Jobber skjærtorsdag og 2. påskedag, så da får vi helga fri hvertfall. Jeah !!

Kommer familie fra Oslo palmehelga, og min kjære blir 27 år den søndagen, så vi får slå sammen bursdag, familietreff og hyttekos - herlig! Ellers blir det nok en tur til Taftøyan og Oppdal påskehelga.. Skal ut å se etter snowboard til Sebastian etterpå nå.. Gutten er gira ! Fikk låne ett brett av en gutt i Mimmis barnehage - og han er bitt av basillen.. Mammas lille 2-åring er blitt en boarder! Hehehe :D Fantastisk morsomt.. Verste av alt er at han står bra på det også. jeg får ikke lov å holde, han skal gjøre det selv.. og han står bakken ned altså. Da snakker vi ikke Familiebakken i Vassfjellet nei.. mer som små hellinger - men gutten er 2 år! Hehehe !!

Papsen er å trener, så vi må vel hoppe ut av kosedressene og finne fram hårbørsten før han kommer tilbake.. alle 3 på badet er det liksom ikke rom for !! ;) Spørs om jeg får til å løsrive lille fra Elias da.. Barnetv`s nye store helt !! Ha en flott lørdag.. <3 Og fortsatt god helg !!

* Klem *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails