mandag 24. mai 2010

28 fullgåtte uker !!

Jeg kan liksom ikke tro det. De siste 3 ukene har gått kjempefort ; og magen vokser så det holder! Hehehe.. Lillebror er megaaktiv ; sparker nesten heeele dagen ! Takk og lov for at han sover om natten ; ellers hadde det blitt liiite søvn på mor.. For tiden har jeg fått jobbeforbud - går på svangerskapspenger, og må ta det lit med ro. Har fått bekkenløsning, og har så mye kynnere at magen var stram og øm når JM undersøkte den. Synes egentlig det var litt greit også ; for nå kan jeg heller gå her hjemme og kose meg med magen.. Selv om dagene nok kan bli litt lange. Men da får jeg vel sette meg bak symaskina da ;) ;)

Her er bilde av magen nå..








Målene ligger litt i underkant fra forrige svangerskap ; men den er like vel høøøy og stoor ! Hihihi.. Jeg bærer visst gutta mine rett under hjertet ;)

Liker å ha de nære vettu.. Klarer liksom ikke helt å forstå at det skal komme en gutt til ; for hvordan skal han se ut da ? I det ene øyeblikket tror jeg at det kommer ut en som er heeelt lik broren sin, og i den andre kan jeg ikek forstå at det går an å få to like.. Men hvordan ser han ut da ? Om han ikke er lik Sebastian ?? For Sebastian er en salig blanding av mor og far, men heller mer og mer mor Sagøyfamilien etterhvert som han får markante trekk.. Kanskje det kommer en Bellingmo nå da ? En skikkelig Geir junior ?? Hmm..
Jeg gleder meg vilt !! Enn at etter sommeren her ; så er vi 4 ?! Hjelpes..
Klem fra surrehøna,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Counting..

Never run faster then your guardian angel can fly...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails